Merhaba hanımlar 16 haftadan beri karnımda arada özellikle işim bitip de uzandığımda kasıklarımda minik minik cimcik hissi gibi arada göz seyirmesi gibi ince bi sızı gibi bunların hepsini yaşıyorum bunlar bebek hareketi mi bilmiyorum cünkü ilk gebeliğim . Ama 13 14 haftalarda böyle şeyler yoktu tek kramp ve böyle kasıklarda batma vardı ani hareket ve hapşırmalarda özellikle . Yaşayanlar bilgilendirir mi cünkü tam seviniyorum diyorum acaba değil mi hareket sinir oluyorum 😂😂