Sehriakif tavsiyem kimseyle kıyaslamayın bebeğinizi. Doktor iyi diyosa iyidir. Her bebek aynı değil.
kefir konusuna gelince de siz onu bunu yediniz içtiniz diye bebek kilo almıyor. Plasenta bebeğe çok kan gönderirse iyi beslenir, az kan gönderirse az beslenir. Sizin elinizde değil yani. Tek yapmak gereken sağlıklı beslenmek. Vitamin almak için. Bol su içmek gerek ki kan akışını hızlansın bebeğe rahat kan gitsin. Tek mantık bu yani