Ben de aldırmayı düşünmedim hiç. Ama yine de yaptırdım. Doğum anında öğrenip üzüleceğime önceden bilmek istedim.En azından kendimi doğuma kadar hazırlarım diye düşündüm. Doğumda öğrenirsem belki sütüm kesilir üzüntüden yada ne biliyim ne yapacağımı bilemezsem diye korktum. gerçi testin kesinliği yok ama yine de araştırıp hazırlıklı olmak istedim. Çok şükür bi sorun çıkmadı,