Dilber98 İyi akşamlar kızlar,bu gün adetin 14 günündeyim 6 tane yumurtam oluşdu fakat çatlamıyor adetin 12 günü ve bu gün doktor hcg iğnesi yapdi.Yumurta çatlaması için önerileriniz var mıı?
Kbranr38 GamzeBaz merhaba sizde sıkıntı neydi öğrene bilir miyim benşmde prolaktin yüksek çıktı ilaç kullandım düştü şuan klomen kullanıoeum yumurtalarım gelişmesi için siz başka ne yaptınız önerebilecepiniz birşey var mı