Kızlar ben panik atak hastasıyım. Her şeyin en kötüsünü düşünürüm. Ve hemen çarpıntı başlar sonra toparlayamaz kendimi. Antidepresan kullanıyordum ama hamile olduğumu öğrenince birden kestim. Kendime engel olamıyorum aklımda hep bebeğime bişey olucak yok sakat olur mu nebilim işte sağlıksız mı olucak bu düşüncelerden çıkamıyorum kafayı yicem artık. Benim gibi olan var mı doktora sordum ben daha hafif bir antidepresan kullanabilir miyim falan hayır dedi napcam bilmiyorum 9 ay böyle nasıl geçecek herhalde doğurduktan sonra kafayı yemiş olacağım