Herkese merhaba aranıza yeni katıldım ben 5+1 hamileyim. Bugün sabah çok az kahverengi leke geldi korktum hemen doktora gittim alttan muayene etti ve hiçbir sorun olmadığını kanama vs olmadığını söyledi.akşam üstü Aynı renk 1 2 damla kadar yine geldi korkuyorum bişey olur diye böyle bir durum yaşayan var mı ❣️❣️