Ecemeylul Hilal-95 birde değerlerin biraz yüksek gibi ama bu testler kesin sonuç vermiyor yanılma çok oluyor diyorlar bence boşuna strese girme
NurCeren00 Hilal-95 yok yok ultrason zaten en önemli etkenlerden biri. O güzelse ihtimal çok çok azalıyor. İnşallah kanda tertemiz çıkacaktır. Siz sakın kötü düşüncelere kapılmayın ❤️
Ecemeylul Hilal-95 birde ense kalınlığı ve burun kemiği var mı diye bakılıyor erkek bebeklerde bı tık daha kalın oluyormuş ense
Hilal-95 Eligulu valla daha tam sonuclar cıkmadan araştırmya kapıldım bi morel gitti şuan zaten de neyse artık allah büyüktür
Hilal-95 Ecemeylul teşekkür ederim yok ya sitres yapmıyorum normal yazmazdı sonuçda e nabızda bile bi çok kişide değer referans dışı yazıyormuş bilemıyorum tabi bakalım hayırlısı ben bebeğimi hertürlü sevıyorum😊
Hilal-95 aslannaz21 aldım bugun raporlarımı düşük risk diyor canım sıkıntı yok dediler o sayıların yarısını yazmışlar mom olarak farklı yazıyor çok şükür dua etmiştin allah razı olsun🤲🏻🤗
Petyynut Hilal-95 merhaba sonucunuzun güzel çıkmasına çok sevindim. Ben de ctesi yaptırdım ama henüz sonuç gelmedi ense kalınlığı kaçtı sizin ?
Hilal-95 aslannaz21 inşallah bsy cıkmaz allahın izniyle e nabız da cıkan sonucla kağıttaki çok farklı mom felan yazıyor kağıtta e nabıza bakarak heyecanlanma ama aklım olsa yaptırmazdım çok sitres oluyorum ben böle şeylerde
Hilal-95 Petyynut bana herşey normal dedi doktorum sonra kan verdim kanda iyi çok şükür kağıdım yanımda değil şuan bilmıyorum
Petyynut Hilal-95 bana da öyle dedi inşallah benimki de güzel gelir çok stres yapan bir insanım maalesef
Hilal-95 Petyynut yapma yapma sakın ultroson temizse sıkıntı cıkmıyor allahın iznıyle benm bacaklarım titredi sabaha kadar ya çok korktum sitres yapmayın hiç gerek yok🤗
Hilal-95 aslannaz21 aaaa yaa allah bi avazda kurtarsın inşallah sağlıkla al kucağına darısı bize inşallah 🤗🤲🏻