seda_00 Kızlar şeffaf jel gibi sümüksü akıntım olmuş sizce neyden olur bilginiz var mı ? 27 haftalık gebeyim
Aylinsemih seda_00 enfeksiyon olabilir bende oluyor bazen rengi sarı oluyor falan doktora danışın ilaç versin
Htcyildiz seda_00 benimde oluyor 39. Haftadayım hala var mantar felan diyolar hiç doktorada sormadım aslında aklıma takılıyor sormak lazım en başından belli var çünkü
seda_00 Htcyildiz bende de ilk oldu canım su gibi akıntım oluyordu ama bu bildiğin şeffaf sümüksü birşeydi erken doğum belirtisi olabilir yazıyor internette korktum açıkçası
Leylanurilhan2609 seda_00 hiç korkma canım benim kaç haftadan beri var vee 38+3 deyim erken doğumu geçtim aksine doğmuyor😂😂
tgba22 Normal bi akıntı o ya her seye erken dogum diyorlar akıntıyla alakası yok bende de aşırı bol bi akıntı olduaz önce
seda_00 Leylanurilhan2609 😂yapma ya ne biliyim biz daha 27 haftadayız korktum dedim ne doğumu ya psikolojim bozuldu
Leylanurilhan2609 seda_00 yok yok hiç korkma benim en başından beri riskim vardı güya 36 haftalıkta doğar dedi doktor açıklığımda var ama benim hanımefendidentık yok içini ferah tut😂😂☺️☺️
Oznur8Mehmet44 Ya aslında ben bu konudan çok muzdaribim çünkü benim hamilelikten önce de vardı ve her zaman da yoğun olur beyaz oluyo genellikle iç çamaşır değişmekten usandım 🤦konu hakkında bilgisi olan var mı acaba