Kizlar 28 Nisan’da idrar yolu enfeksiyonu oldum , tek kullanımlık antibiyotik kullandım bikac gün sonra yine doktora gittim yine enfeksiyon çıkmış ama bu tahliller tok karnına yapıldı , doktor bana hem tek kullanımlık hemde 10 lu antibiyotik yazdı aynı gün yine tahlil yaptılar ama sonuç temiz çıkmış ben bunu on günlük tatilden sonra gidince öğrendim ama antibiyotiği falan hep kullandım sizce bosami kullandım bebeğe zararı olurmu