mom77 Arkadaslar bugun alttan muayene oldum 2 cm acılmam varmıs 37. Haftamdayım sizce doğum ne zaman olur acılma devam eder mı ? Sizde nasıl oldu
mom77 Oziozi söyledi doktorum ama ben tecrübelilerin deneyimlerini merak ettm acılmayı hıssetınızmı derken pelvik agrılarım kuyruk sokumu agrım baskım falan artmıstı son1 haftadır yanı 1-2 cm acılma oldugunu tahmın etmıstım gderken