Bebegimibeklerken96 Kızlar ayaklarım çok şişti ayakkabılarım terliklerim olmuyor rahat ve geniş bir terlik öneriniz varmı 🤔
Elbet-birgun-kavusacagiz Bebegimibeklerken96 Cros tavsiye ederim orjinal olmasada olur cakmalarida cok rahat😊
dilaraRecep Bebegimibeklerken96 tedi varmı yakınlaarinda varsa cross un cakmasi var onu alabilirsin bir kac buyuk al bende ödem çok var o yüzden 38 giyiyordun rahat olsun diye 40 aldim rahat baya
Nundiyebiri Penti den aldım deri mükemmel Bide LC Waikiki den 29 TL’ye plastik aldım aşırı rahat Ayagım 40 numara ve taraflı şimdi daha çok şişti Aldıklarımdan memnunum
Bebegimibeklerken96 Elbet-birgun-kavusacagiz crocs mağazasına girdik bugün eşimle bakalım diye girmemizle çıkmamız bir oldu 400tl 🤦🏻♀️ İçerisi girer girmez plastik kokuyordu muadillerine bakıcam
Elbet-birgun-kavusacagiz Bebegimibeklerken96 evet cok pahali ben muadilini kullaniyorum şıp şıp cok rahat🤣
Bebegimibeklerken96 dilaraRecep evimin üstünde var tedy yarın gidip bir bakayım bende normalde 38giyiyorum bende 39 40alırım heralde