Bugün detaylı ultrasona girdim 20+6 haftalığım
doktor rahim damarımda direnç olduğunu söyledi.
12.haftadan beri ecopirin kullanıyordum zaten bebeğimin kilosu felan şuan haftasıyla uyumlu
doktor 34.haftaya kadar devam etmemi istedi. Fakat iki damarda olup olmadığını ne derecede olup olmadığını bilmiyorum
böyle bir şey başına gelen var mı neler yapıyorsunuz nelerle karşılaştınız.
raporu atim anlayan varsa yorumlarsa çok
sevinirim
