Merhabalar hanımlar,
Sol kasığımda 4.5. Haftada bir ağrı vardı sızlama gibi garip bir ağrı adet sancısı gibi değil arada şiddetlenip geçiyor dayanılmaycak gibi de değil sızlıyor sanki şimdi 9. hafta yine başladı. Sebebi ne olabilir acaba yaşayan varmı yardım lütfen.