Ela_sedef https://resimyukle.io/r/q7hF0MOpYK Merhaba 1 yıldır çocuğum olmuyordu doktora gittim hormon testi istedi sonuc bb şeklinde çıktı bilgisi olan var mı yardımcı olurmusunuz
mbt34 Ela_sedef amh sonucu var sadece, onun da bildiğim kadarıyla sayısal bir değer çıkması gerekiyor. bb diye bir değer duymadım hiç.
Papatyamisali12 Ela_sedef bişey sorucam canm bnm amh düşük ciktiği icin tüp bebek dedi doktorum. Ama normal hormon testiyle anlaşıldı fsh benim 12.30 cikmisti yüksekti. Sizinde diğer hormonlariniza bakildimi?
Ela_sedef mbt34 teşekkür ederim evet internette araştırdım sayısal değer şeklinde gösteriliyor harf değeri hiç yok o yüzden şaşırdim
Ela_sedef Papatyamisali12 hormon olarak buna bakıldı birde prolaktin ve tokluk şekerim yüksek çıktı biraz sonuçları daha doktora göstermedim bakalım ne dicek
Papatyamisali12 Ela_sedef prolaktin icin dostinex çok etkili bir ilac kullaniyorsunuz ve dusertiyor bnmde 47 den 1e düsmustu 1 ayda 🙏🏻