Selamlar
36 haftalık hamileyim. Şuan herşey yolunda , normal doğum olacak gibi. Fakat maalesef lazer epilasyona gebe kaldığım hafta gitmeye karar verdim üye oldum ve gebelikten dolayı kaldım. Ağda yaptırmadım , jilet vuruyorum. Şimdi su gelmesi durumunda yada sancılanma durumunda falan son an vücut temizliğimi yapabilir miyim acaba ? Kimse aaa pis gelmişsin demez ama ben temiz temiz olmak istiyorum. Hazırlıksız yakalanma durumunda son dk halledebilir miyim acaba ? Yoksa hergün hergün yapsam mı ? Maalesef jilet ile alınca sanki 1 saat sonra çıkıyor gibi :/