Melikemurat Kızlar dün gece yatarken karnımdan çıt diye bi ses geldı eşim de duydu bnde arada duyuyordum çok tuhafıma gitti sizde de oluyor mu bu arada 33+4 yiz
Miranmiray Melikemurat ilk gebeligimde bana da olmuştu cabim meğerse bebeğin cicudundaki eklem sesleri imiş uzun süre aynı pozisyonda kalınca onlarda birden hareket edince kütleme sesi çıkıyormuş gayet normal 🥰
Nilasyamom Melikemurat evet bu benim de sağ meme altımdan geliyor ve genelde sabah uyandığımda oluyor. Korku verici bi ses ama
Elif2912 Melikemurat bebegin kemigi kutluyor nerden biliyosn dersen ikinci kizimda gelirdi o ses hic anlam veremezdim dgumdan sonra ayni ses bir sure dizinden geldi hatta dr goturdm normal dedi
Haticekskn Bunu geçen formda okumuştum. Birisi doktora sordugunda bebeğin eklem yerlerinden geliyormus. Gayet normal bir seymis. 33+4 teyim ben ama hic duymadim. Sadece karnimi birisi çimcikliyor gibi arada bisiler oluyor. 😂😂😂