arkadaslar merhaba benim dün aksam önce acık pembw bir akıntı geldi bugunde kahve rengiye dönük mercimek büyüklüğünde bir akıntı geldi kadın doğum aciline gittim sancımda vardı biraz orda kese küçük oldugu için alttan bakmamız lazım dediler baktılar kese olusmus çok küçükmüş ama bebek daha görünmüyor dediler bir hafta sonra gel tekrar bakalım insallah bebek olusur benim gibi olan varmı önceki gebeliğim iki aylıkken düsmüstü ondanda tedirginim kalp atısını filan hwp duymustum