Çokta takmamak lazım kuzenime normal normal dediler doğum yaklaştı tansiyonu düşmeği için sezeryan günü verdiler mesela bana kalsa bende normal isterim ama benim catım darmış rahmim tersmiş sanırım bende sezeryan olmak zorunda kalacam yani doğumu bi nevi bebek seçiyor