058elf Kızlar iki sorum olacak; -Kanamanız ortalama ne kadar sürdü ve afedersiniz mukus şeklinde mi geliyodu? -Dikişler ne zaman iyileşiyo?
Omerhatice 058elf dikislerim 1 hafta sonra kontrole gittiğimde toparlamisti 🤗 Kanamamda 35 gün sürdü 25 gun kanama 10 gün lekelenme olarak sürdü. Bitti abdest aldım 5 gün sonra gene lekelendim bi 6 7 günde oyle sürdü 45. Gün tam bitti yani toplamda 40 gün sürdü benim diyim 🙏
Yavrularim 058elf benim.dikişlerim çok.geç iyileşti yani her keste aynı.olmuyor yani.kimisinde daha çabuk.kimisindese uzun süruyor. 25.gun kanamam.oldu 40ımdan sonra adet oldum sütümün kesildiyi için
Gull_94 058elf 2 hafta ıcınde dkısler ıyılestı, bı okdar sure kanama oldu hergun azalarak regl gıbı aöa daha az dı
058elf Omerhatice ya ben korkuma kontrole de gidemiyorum ya acırsa diye 🙈 teşekkür ederim benimde 11 gün oldu devam ediyo da merak ettim ne zamana kadar kanama olur acaba diye
Zhrcvc54 Sevoli ne kadar güzel inşallah benimde dikişim olmaz , dikişin olup olmaması neye bağlı acaba yeterince açılma olduğu içinmi gerek olmadı 🙏🏻
Brcozkn Yavrularim sütle kanamanın, adet olmanın ilgisi bence yok. 18 ay emzirdim normal düzendeydi herşey .
Snmom 1 haftaya dikislerim toparlamisti. Benim dönem dönem mukuslu dönem dönem lekelenme bazende regli gibi kanamam oldu hatta Bir iki kere büyük parçalar halinde kanlı bir şeylerde geldi 2 parmak kalınlığında 40 gün sürdü sonra 1 yıl hiç regl olmadim
058elf Snmom benimde 12 gün oldu doğum yapalı tam da bahsettiğin gibi oluyo tüm hepside ara ara geliyo parça halinde gelmesi kesildi ama mukus ve regl gibi devam ediyo
058elf Gull_94 dikiş iyileşme sürecinde tekrar kontrole gittin mi ya ben korkuyorm doktora gitmeye sanki tekrar acıyacakmış gibi muayene sırasında
3bebe1anne_2021 058elf dikişler temiz bakıp kuru tutarsanız 1 haftada toparliyo. Kanama ilk bir kaç gün yoğun sonra normal adet ama yoğun adet şeklinde devam ediyo losi diyorlar ama her doğuma göre süresi ve yoğunluğu değişir.
058elf 3bebe1anne_2021 sürekli kuru tutmaya çalışıyorum herhangi bi ilaç ya da başka bi şeye gerek yok dedi suyla temizlememi söyledi 12 gün oldu bugün her geçen güne göre iyiyim ama ne zamana iyileşir merak ediyorum
Snmom 058elf evet 40inizda doktor çağıracak zaten ama durumdan rahatsızsaniz doktora gitmenizde fayda var. ☺️Bol uykulu geceler dilerim.
Gull_94 058elf dogumdan yaklasık bı ay kadar sonra kontrle gıtmek gerekıyo kendı doktrm oyle tarıh vermıstı hemen hemen tam kırkım cıkmıstı ozamana denk geldı can acıtan bısey degıl zTen dıkıslere ve rahıme bakmak zorundalar vajınal kontrl yapıp kısa surede bıtıryolar 😇
2_pamukannesii 058elf ilk gebeliğim de bende gitmemiştim korkudan ve tam 2 buçuk ayda geçti dikişlerim çok zorlanmıştım
3bebe1anne_2021 058elf ben baticon kullanmıştım lavabo sonrası ılık suyla temizleyip kurtuluyordum sonra baticon sürüyordum iyi geliyordu
058elf Gull_94 12 gün oldu doğum yapalı belki onun korkusu hala geçmedi🙈 vajinamda doğum sırasında şişlik olmuştu geçmezse ayın 17 sinde gel demişti geçtiği için gitmedm tekrar muayene ne zaman olur sormadm da korkumu yenersem kanamam ve lekelenme bittiği zaman gideyim inşallah 😇
Gull_94 058elf ıhmal etmeyın bence hem ınsanın ıcı rahatlıyo tahmını regl tarıhımı bıle soylemstı doktoruö hersyın yolunda oldugunu bılmek rahatlatıyo ınsanı😇🙏🏻
Kumru_ 058elf Ben dayanamamış iş yapmistim dikişlerin açılmıştı bir daha dikiş de attırmadim o yüzden ixun sürdü iyileşmesi. Lohusa kanamam da 53gun sürmüştü 😬
Snmom 058elf evet tekrar o çatala oturmak korkunç geliyor ama öyle olmuyor merak etmeyin ben doğum öncesi vajinal ultrasondan bile korkan biriydim