Arkadaslar 2 Kasimda covid gecirdim ve 2-5 Kasim arasinda favira ( etken madde favipiravir) kullandim.
son adet tarihim 7 Ocak’ ta son adet tarihim yani ilac kullanimindan 2 ay sonra hamile kaldim. Prospectuste ilac kullaniminda ve 7 gun icerisinde hamilelik yasak yaziyor.. Ama gel gelelim icim icimi kemiriyor, ya bebegime
bu durum bir zarar verdiyse(!)
Kimler benim gibi covid gecirip, ilac kullanip, hamile kaldi?? Doktorlari neler soyledi bu durumla ilgili?
Not: Doktor bilgisi harici, sagdan soldan duyma bilgiler ile, yorum yapilmasin! zaten endise
icinde olan bir anneyi eksik bilgi ile daha da endiselendirmeyelim 🐣