Mervaaa23 Yerleşme kanaması nasıl ve ne zaman olur kızlar? Adetime daha 4 gün var ve lekelenme şeklinde kanamam var
Btl_0909 Mervaaa23 ya benimde 3 gün var akıntımda kan gördüm olabilir mi Ya acile gitsem çıkar mı acaba 10.gün oldu yumurtalama da bugün
Minigimvebiz Mervaaa23 adetime 3 4 gün vardı bir gün boyunca kahverengi leke gelmişti devamı gelmeyince test yapmıştım. Ağrım falan olmamıştı. Ovulasyonumun 10. Günüydü Ovulasyon testi yaptım önce ikisi de koyu çıkınca hcg testi yapmıştım onda da birisi biraz silik çıkmıştı.
BlueButterfly Mervaaa23 benim 2 gün üst üste geldi kahverengi 6 ya da 7 haftalikken yanlış hatirlamiyorsam hic panik yapmadım fakat 10 haftalikken açık pembe bi kanamam geldi doğru acile birkaç damlaydı doktor çok korkulan bisey yok ama yine de önlem alalım diye ilaç iğne falan vermisti
Zeze2454 Mervaaa23 bende adetime 4 gün kala öğrenmiştim 2 gün boyunca çok koyu kahve lekelenmem oldu sonra geçti
susam_18 Benimde 4 gün kala adet oldum sandım 2 gün geldi çoğalmadan bitince dedim bu yerleşme kanaması mı acaba sonra test yaptım ve öğrendimmm😊 tabi hamilelik varsa aksatılmaması gereken bir durum.devam ederse kanama.
susam_18 Mervaaa23 4 gün kalmıştı adete 2 gün kanama sürdü bitti. 2 gün kala testi yaptım. Beklemiyordum hayatımda böyle hamile olacağım aklıma gelmezdi sürpriz olduu🙏🏻🤲🏻😍
Mervaaa23 Btl_0909 benimde yumurtlama olalı 11. Gün ovülasyon testi kullandım ama acile gitsen çıkmaz heralde daha bikaç gün bekle bence
Zeryammm Benimde olmuştu az ama adet oldum sandım durdu lekelenme şeklindeydi öyle günler süren bi kanama olmuyor yani sonra bir kaç gün sonra test yaptım hamile olduğumu öğrendim
Mervaaa23 Zeryammm kahverengi miydi peki çünkü benimki yoğun kıvamlı açık pembe geliyo ve sık sık geliyo saat başı gibi