Merhaba arkadaşlar bebeğim bir aylık ve çok gazlı ve çok kabızlık yaşıyo devamlı ıkınıyor.Yarım çay kaşığı zeytinyağı veriyorum rahatlıyor sanki gazına da iyi geldi vermediğimde daha çok sancısı oluyor.Her gün yarım çay kaşığı zeytinyağının zararı olur mu Her gün kabızlık çekiyor ve gaz sorunumuz var çünkü ilk bebeğim tecrübem yok o yüzden yorum yazarken eleştiri olarak yazmazsanız sevinirim