Bende 36 haftalığım bende de vardı 2-3 gündür. Kabak çekirdeği yedim 3 gün boyunca aç karnına 1 avuç biraz hafifledi. Ama tekrarlama yapıyor ve lanet bir şey yaşattığı kaşınma hissi , ne şimdi popomda kurt mu var olayı , inşallah geçer gider hemen. Ama kabak çekirdeği öneririm , geçici bir çözüm olarak , ilaç kullanmadım , doktoruma gidince soracağım ama