Unser4242 yooo sen doktoruna ben yaptırmayı düşünmüyorum dersen ısrar etmeyecektir. ben ilk hamileliğimde yaptırmıştım ama sadece sonucu almaya gittiğimde bile tansiyonum düşmüş baygınlık geçirmişim. Sonuç belli bile değildi yani daha 😂😂 Bir de ne olursa olsun o benim evladım dediğim halde stres yapmıştım.. sende istemiyorum dersin doktoruna.. şimdiki hamileliğimde de hiçbiri yaptırmadım detaylı, ikili, şeker hiçbirini 🙈
ama imkanın varsa detaylıyı yaptırabilirsin