Benim kadın doğum doktorum göğüs hastalıklarına gitmemi söylemişti, kan testi yapıldı enfeksiyon ve pıhtılaşma çıkmıştı.kan sulandırı ve enfeksiyon ilacı verilmişti ama bir hamile arkadşıma test bile yapılmadan kan sulandırıcı verilmişti.doktorunuzla kan sulansırıcı için konuşabilirsiniz.