Ayseeenurrr benden de istendi kayınvalidemin ismini koymamı, yüzümüzü görene koyacaksınız demi diyordu eşimi bile ikna ettiler bunalttılar. Ama ben 😂 zerre kadar istemediğim için sonuna kadar savaştım 😂
3 ay boyunca kavga ettim her bu konu açıldıkça,
onlar sadece severken yanımızda olacak dedim ağrısını sızısını Sancısınu uykusuz gevelerini hastalıklarını kim çekecek dedim , zerre kadar istemiyorum bu senin ve benim çocuğum dedim, koymasak sevmeyecekler mi dedim. Sevmezlerse sevmesinler o zaman dedim.
Sonra ters psikoloji yaptım 😂 tamam ne yaparsanız yapın dedim yanına isim de istemiyorum tek başına koyun Ayşe ismini dedim siz mutlu olun beni boşverin dedim.
Sinirden ağladım sızladım şükür ki 3 ay sonra ikna oldu nasıl istersen dedi çocuk bizim çocuğumuz dedi 🥰🥰🥰