Hayırlı akşamlar kızlar 13 haftalık gebeyim. geçen hafta bugün bir damla kan geldi sonrası kahverengi akıntılarla devam etti doktor prulaton iğne ve progestan yazdı. Onları kullanıyorum ama yine de bişey olacak diye korkuyorum benim gibi bu durumu yaşayan ve atlatan var mı