Sevda-23 Arkadaşlar 22 haftalık gebeyim ve bnm ilk aylar düşük riskim vardı ve hala düşük iğne ilaç vs. Devam ediyorum acaba çok afedersiniz bikini bölgesine ağda yapabilir iimiyim korkuyom?
Alara005 Sevda-23 senin gibi bende korktum hiç yaptırmadı taa ki dogumum yaklaştı yaptırdım dikkatli oldu alan kisi cok sukur bir şey olmadı ama bence doktoruna danış öyle bende de tehlike vardi ilk 8 ay yaptırmadım