Sevgi_hafsa Kızlar iyi akşamlar bugün kontrolum vardı 2 santim açlmam var ama sancı yok 39+2 haftalk doktor beklemeyelim zaten son günlerin doğumu biz başlatalm dedi yarn 8 de gidicem suni sancyla doğurucam inş dualarınıza talibim 🤲🏻
Efeela Sevgi_hafsa rabbim kolaylık versin inşallah sağ Salim kucağınıza alın 🤲🏼🤲🏼 suni sancıdan da korkmayın umarım hemen etki eder açılmanız da hızlı olur 🌸♥️
Zeyykizil Sevgi_hafsa Allah yardımcın olsun bende bes gun sonra suni ile doğum yapıcam eğer gelmezse. Bizide haberdar et yarın sağlıkla kucağına al ınsallah
paradiseeeeee Sevgi_hafsa hadi bakalım su gibi doğumlarımız olsun inşallah benimde yarın kontorlum var 40 haftam bitti 41 giriyorum bende de gelen giden yol belki bana da suni verirler sabah aç giricem belki alırlar hemen nasip Allah hepimizi göz açıp kapayıncaya kadar hayırlısı saglıklı doğum nasip etsin
birkediannesi Sevgi_hafsa rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 Suni takıldıktan sonra hiç yatma canım plates topunu götür yanında bol bol squat yap yürü ılık duş klozette otur açılman hemen olur inşallah. Ben suni ve 0 açıklık ile 5 saatte doğurdum bunlar hızlandırıyor açılmayı
Yavrularim Allah yardimçin olsun canim ilk nefeste kucagina alasın yavrucağini dualarımız seninle rabbim kolaylik versin 🤲🙌
Sevgi_hafsa Yavrularim Amin amiinn inş Rabbim herkese evladını sağlıcakla kucağna almayı nasip etsin ins
Sevgi_hafsa Zeyykizil oldu canm bende iyiyim çok sükür 14:45 de doğdu sağ salim sancı zor açılma koly oldu prensesim kucağm da uyuyo😍 Allahm hepinize hayrlı doğumlar nasip etsin inş
Zeyykizil Sevgi_hafsa masallah kurtuldun analı babalı buyusun banada suni dediler yarın için ama açılmam yok yumusamam varmıs rahımde nasıl geçti suni sancı 🙂
Sevgi_hafsa -Cansu- sabah 9 da taktılar 11 den sonra adet sancısı gibi gelmeye başladı 13:00 dan sonra baya çogaldı 14:45 de doğdu
Sevgi_hafsa Zeyykizil Allah razi olsn 😍son 1,5 2 saati zordu canm öncesi adet sancın gibiydi Allahm yardmcin olsn
Sevgi_hafsa Zeyykizil hic aç gitme ben karnımı doyurup gttim zaten Doktorum da dedi keşke kahvaltı yapp gelseydin dedi bende yaptm dedim ohh masaallah diye güldü☺️zaten lavman yapıolar canm güce ihtiyacn var hele ki suni sancı da Allahm yardmcınız olsun
paradiseeeeee Zeyykizil oo sabah doğum yaptım çile gece aniden nişanım geldi zaten belliydi agrılarım vardı geldim hastaneye iyiki gelmişim sabah doktor 8 de sezeryan aldı oğlum kakasınır yemiş bile o yüzden siz olum nişan gelince bile beklemeyin hemen gelin hastaneye hastanedeyiz şimdi bal ogluma dinleniyoruz Allah hepinize benimki gibi su gibi doğum nasipetsin 🤲