Deniz1996 Kızlar selam .Ben bu ay tup bebek yapdırıyorum 5 embıroyon donduruldu.Bugun doktor fiziterapıyaya yazıl soyledı .Endrametrum ıcın.Bılgısı olan varmı?
Deniz1996 Hemsireanne79 ınsallah canım bır qızımı kayp eddım.Dua ed bana bır ovladım olsun cok ıstıyorum