Asss Arkadaşlar bebeğim 38 haftalıkken sezeryan olacağım haftaya ama endişeliyim bebeğim küvese alınırsa diye sizce normal mi ilk gebeliğim ne olacağını kestiremiyorum 🤦♀️
Eda98 Asss neden sezeryan olucak bebek haftasiyla uyumlu ise Organları gelişmiş ise koymazlar heralde
Seda-1 Asss gayet normal olduğunu söylemişti zaten organlarını tamamlıyor sadece kilo alım devam ediyor diye biliyorum