Ben şanslıyım şuan sanırım 19+6 2,5 kilo aldım ama oğluma hamileyken kanamam vardı yatmak zorundaydım ve annem bakıyordu yedim içtim 45 ile hamile kalıp +25 ile bitirdim. Bunda oğlumun ufak olması bakanımın olmaması daha alamadım dogru düzgün 🤦🏻♀️ İyi mi kötü mü bilemedim