Rumeysagnc ilk doğumum sezaryen oldu, bu doğumum da öyle olacak. Çok korkuyordum sezaryenden hep normal doğuma hazırlamıştım kendimi ama çatı muayenem ve bebeğimin iriliği ve zamanı dolmasına rağmen hiç doğmaya niyeti olmaması sonucu doktorumla değerlendirip sezaryene karar verdik, spinal anestezi uygulandı, hiç korktuğum gibi olmadı, sadece 2-3 gün ağrı yaşadım ayağa kalkarken sonrasında ne hareket etmekte, ne kilo vermekte zorlandım, göbeğim kalmadı, emzirmede sorun yaşamadım bebeğime yardımsız bakabilirim. Kısacası en hayırlı doğum yöntemi ne işe hem çocuğunuz hem sizin için o olsun ama kendiniz korkutup olumsuz şartlamayın sezaryen facia değil