Merhaba kızlar🥰 19+3 haftalık hamileyim. Bir soru soracağım size. Karnımda arada bir aşırı kaşıntı geliyor ve felaket kaşınıyor bir anda sanki alerji gibi kırmızı kırmızı kabarıyor her tarafı ve aşırı şekilde rahatsız etmeye başlıyor kaşıyınca hep yırtılıyor ben kaşımamaya çalışırken cok kotu oluyorum. Bu durumu yaşayan var mı ya neden oluyor? Lütfen cevap yazar mısınız çok mutlu olurum🙏