Kızlar merhaba 7 haftalık hamileyim, 2 gündür sanki vajinada kaşıntı var çok değil ama ara ara hissediyorum . Bugüne kadar hiç böyle bısı yaşamadım , gebelik ile ilgili midir ya da sebebi ne olabilir, bebeğe zararı olur mu , ne yapmam gerek ? 😔 5. Haftamda idrar kültürü vermıstım bir sorun da çıkmamıştı