Düşünmekten kafayı yemiş duruma geldim 11 haftalık hamileyim normal kahverengi akıntım vardı doktorum önemli oladığını ancak pembe ve kırmızı olursa gel demişti geçen gün akıntıda artış oldu sancıda bulunduğum ilçede hastaneye gittim ebe ilgisiz bi şekilde dinleyip hiçbir şey yapmadan eve yollamaya çalıştı doktoru istedim kan ve idrar tahlili yaptı enfeksiyon vardı bi ilaç verdi bi gün sonra sağlık ocağında kalp atışını da dinledim ama içim hiç rahat değil akıntı azalmadı hatta bi iki kere pembeleşir gibi olup yine aynı kahverengi ye döndü eşim sıkıntı yapma boşuna stres yapıyon diyo randevum 26 da zaman geçmek bilmiyor karnım sürekli guruldar durumda özellikle de uzanınca herkes durum iyi bebek iyi düşük riski yok diyo ama ben duramıyorum… ☹️😥😢