Muhtemelen ya güneş ya da rüzgar carpmistir. Havaya aldanip kapida balkonda vs oturmussundur benim gibi ☺️ neyse canim nane limon kaynat, varsa c vitamini ic. Parolda icebilirsin. Hic bir sey olmaz korkma. Ben her gun gunduz iyiyim ama aksamlari ölü gibiyim. Suanki durumundan dolayi corap giy, uzun kollu giy. Yat uyu Kolay toparlarsin yarina hic bir seyin kalmaz ☺️ miden bulaniyorsada tuvalette eğil hemen istifra edersin zaten ve açılırsın. Benim taktik bu hep boyle yapiyorum 😂