Uerdem
Çok haklısınız son günlerde forumla ilgili aynı şeyi düşünüyorum gün odasında çene çalmaya bayılırlar bir şey sorunca cevap yok,ben en çok böyle konuları okuyorum daha vaktimize var ama olsun belki biri bir şey yazmıştır dedim ama yok dedikodu entrika yok ya hanıma yardımcı olmak adına kimse yok