Merhaba kızlar oğlum 19 ekimde 3 yaşına girecek ve ağustos ayında da bir oğlum daha olacak ikisini birlikte sünnet ettirmeyi düşünüyorum ama bir yandan da korkuyorum ikisi de aynı zamanda çabucak atlatır mıyız yoksa daha mı zor olur bilemedim 3 yaşında oğlunu sünnet ettiren var mı tecrübelerinizi öğrenebilir miyim yeni doğan için daha çabuk iyileşir diyorlar ve Ankara içinde sünneti nerede yaptırabilirim bildiğiniz önerebileceğiniz doktor var mı?