İki aydır çok kaşınıyordum geçen hafta doktora gittim uyuz dedi ama iki aydır kimseye bulaşmadı. Eşimde de yok annemlere gittim aynı kıyafeti giydik kardeşimle aynı yatağa da yattık onlarda da vir şey yok. İlacı üç gün ara ile üç kez kullandım yaralarımın rengi çok açıldı ama kaşıntım eskisi kadar şiddetli olmasada var. Kontrole gittiğimde doktor uyuza da tam emin olamadı yaraların geçmesi uyuzu çağrıştırır ama kaşıntı geçmemesi konusunda bir şey diyemed çok yorum yapamadı alerji hapı ve kortizonlu krem verdi. Cuma günü farklı bir doktora gideceğim. Başkalarına bu kadar zamandır bulaşmadığı için uyuz olmadığına inandırdım kendimi cuma uyuz derse çok üzülürüm. Uyuz olup başkasına bulaştırmayan duydunuz mu?