Soe canim bebegin dönmüş olabilir. Benimkisi 25ten beri başaşağı, ben döndüğünde hissettim vajinamdaki baskidan. Kontrolde de bebegin rahim duvarina kendini dayamış oldugunu soylemisti doktorum. Simdi 34+3, azıcık idrar bile olsa baskı hissediyorum. Dr her seyin normal oldugunu söyledi. Bir dahaki gidisinde sen de icini rahatlatmak adina bi sor istersen