Kişiye göre değişiyor heraldr ben hamile olduğumu öğrendiğimde ilk alışverişim bebek arabası oldu diyebilirim. Ne kadar dışarı çıkmayacağız desek de muhakkak çıkılıyor. Benim bebeğimde Ağustos ortasında dünyaya gelecek. İllaki tatile vs gideceğiz, gezeceğiz, çocuk uyuyacak bebek arabasına koymak mantıklı olur diye düşünüyorum. Ama dediğim gibi ihtiyaç kişiye göre değişiyor.