efeninannesi_nur https://resimyukle.io/r/z5quGmcsVE Kızlar bakarmisiniz bi var gibi mi yoksa göz yanılması mi 8 gün var daha
Srfdmr37 efeninannesi_nur bence yok ve 8 gün var daha oluşcak kanda salgılanacak ve idrara geçecek öyle düşünün bekleyin bence
zilann ben cok cok hafif silik cizgi göruyorum bikac gun daha bekle tekrar yap bence canim hayirlisi olsun
efeninannesi_nur Hosgeldinbebek bilmiyorum erken gebelik testini ilk defa kullanıyorum ilerleyen günlerde telrar yapicam teşekkür ederim