Momsalpzey Şimdi ben kendi iş yerimizde çalışıyorum ancak sigortalıyım ancak sonrasında ödeme almak için ne yapmalıyım bir belge gerekiyor mu hastaneden bilgisi olan ??
Nurtrky Momsalpzey 32 de çalışır raporu almadğınızda direkt izniniz başlar bi muhasebecnize danışın almanız lazımdı nasl olur bilemem