ozgeya Merhaba arkadaşlar, 25+5 haftalık hamileyim. 1 haftadır ağzımın kenarlarında ve iki göğsümün arasında egzama çıktı.Özellikle göğüs aramdaki çok kaşınıyor,acıyor ve kabarıp dökülüyor. Başına böyle birşey gelipte çözüm bulan var mı acaba? 😔
Tubad ozgeya ben yaşıyorum 🙄 dudağımın alt 2 kenarında kırmızı leke gibi oldu kaşınıyor sonra derisi dökülüyor. Gebelik lekesine dönecek diyorlar. Yakın zamanda doktora gitmeyi düşünüyorum 😔
ozgeya Tubad benim doktorum ilaç vermedi,egzama ilaçlarının içinde kortizon var diye 😔 benim de ağzımın iki kenarında var ama göğüs aramdaki daha felaket 😔😔
Tubad Excipial lipo diye bi krem var su bazlı o iyi geliyor kızarıklığa ve kuruluğa doktor izin verecek mi sorucam. Alerji testi yaptırmanı tavsiye ederim ben alerjiden de şüphe duyuyorum
ozgeya Tubad benim normalde de egzamam vardı başka yerlerde,çok sıkılınca üzülünce hemen artıyorlar.sıkıntılı ve üzüntülü bir dönem geçirdim arka arkaya,ondan çıktığını düşünüyorum.ama alerjiye de baktırayım o zaman 😔😔