Geçen gün post açmıştım yolculuk yapan var mı diye pek yapan yokmuş bende yapınca sorusu olanı yanıtlamak istedi. Biz 1000 km lik bir yolculuk yapmak zorunda kaldık 37+1 de doktorum sık sık mola vererek özel araçla bir sorun olmayacağını yola çıkmadan önce de tekrar muayene etmek istediğini söylemişti. Biz de öyle yaptık biraz geç çıktık doktoruma son kez muayene oldum nst ye girdim bir sorun yok dedi. Nerdeyse saat başı 15-20 dakikalık molalar verdik bol bol yürüdüm dinlenme tesislerindeki masaj aletleriyle masaj yaptırıp kan dolaşımımı artırdım çok şükür kazasız belasız sorun geldik. Yolculuğun ertesi günü de bol bol dinlendim o yüzden bebek hareketlerinde de bir azalma hissetmedim çok şükür. Geldikten 3 gün sonra da doğum yapacağım doktoruma muayene oldum onda da bir sorun görünmedi çokça ayrıntılı yazdım ama sormak istedikleriniz olursa yine yanıtlarım 😊