Başıma gelmedi ama izlediğim video ve okuduğum kitaplarda genellikle erken dönem hamilelikte kordon dolanmasinin çok risk olmadığını, içeride geniş alan olduğu için kendi kendine çözüldüğünü söylüyordu. Hatta hatırladığım kadarıyla bir doktor boynunda 5 kat dolanmış kordonla doğan sağlıklı bebek doğumu paylaşmıştı. Kimi bebeklerin kordonu düğümlü doğuyor yine de beslenme de vs sorunsuz olabildiğini ciddi bir durumda zaten doktorun bunu göreceğini söylüyordu. Umarım senin bebişte sağlıkla gelir 🤗