Asil_Egem Nur2308 ben abartı sevmeyenlerdenim ama bunu yaptıracam isimli hastane çıkışı hatıra kalması için 🥰
Ldy Nur2308 daha yeni doğum yaptım bende dünyanın parasını verip aldım hiç işe yaramadı şöyle ki onun yerine beşli takımlar çok daha kullanışlı
Redpepper Ben almadım 3 tane 5li almıştım onların yanına tulumla battaniye eklicem böylece 10lu gibi oluyor.
Nur2308 Asil_Egem bende ozel bisi yaptırcagım ama bu setler cok ucuk ve cok kücük belki cocuk iri olcak kararsız kaldm canm
Asil_Egem Nur2308 ben araştırarak zorla buldum luladesing diye instegram da bir sayfa var benim beğendiğim model 170 lira istersen oraya da bir bak çok yere sordum hep 200 küsürdü en uygun bunu buldum🥰