Benim şuan 17. haftam 16 dan itibaren minicik hareketler hissettim ama seyirmeye yordum çok belirgin değil diye ama dün gece adeta coştu canım evladım 😁 hâlâ tam emin olamıyorum çünkü baya üst taraflarda hissediyorum o hareketleri doktor bebek demeden inanamicam galiba 😅