Rose91 Tup bebek tedavisi gordum cok sukur 5 haftalik hamileyim progestan igneleri neredeyse 20 tane vuruldum bi 3 kutu daha yazildi canimdan can cikiyor sanki vurulacak yerim kalmadi. Benim gibi olan anne adaylari igne acilarinizi nasil dindiriyorsunuz….
Haticeyaren24 Rose91 ben toplam 80 tane kullandım canım acılar çok zor geçiyor ben kolanyayla vurulan yerdeki bezeyi ovarak dağıttırıyodum eşime şükür bitti iğneler ve şuan 4 ayım falan kaldı doğumuma allah sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah canım😊
Haticeyaren24 Rose91 sonunu düşününce acılar o şekilde geçiyor biraz olsun sonunda kucağına alacağın bebeğini düşün canım 🥰
Serpil_21 Rose91 ben 4 aylık olduktan sonra doktorum bıraktırdı çok şükür kullanmıyorum artık ama göbeğimin kimi yerleri daha çok kimi yerleri daha az acıyordu
Serpiltsn Rose91 ilk 3 ay vuruldum canım 3 günde bir çok şükür şimdi 5. Ayıma girdim sende geçecek o günler sabır insallab 🤲🏻
Rose91 Haticeyaren24 yaaa nasil dayandin mafoldm topak topak oldu afedersin kalcAm.. bazen ilac geri geliyordu .
Rose91 Haticeyaren24 zaten onu dusunerek Rabbim guc ver diyorum bide calisiyorum bende saglikciyim butun gun ayaktayim ..
merii10 Kızlar nasipse benm de transferim önümüzdeki adetten snra olcak nye bu kdr çok iğne vuruldunz acaba düsük riski olduğu icin mi yoksa herkese mi bu kdr çok progestan iğne veriliyor transferden sonra
Serpil_21 merii10 Transferden sonra iki iğne kullandım progrstani bilmiyorum ama oksapar kan sulandırıcı diye biliyorum
Rose91 merii10 bebis tutarsa dusuk riski olmasin diye.. iice tutunsun diye sana canim.. o yuzden verdi bana. Aciklamasi bu oldu yani
Haticeyaren24 Rose91 ovarak biraz olsun geçiyor ama dediğin gibi taş olmuştu resmen iğne olan yerler ovunca çok daha fazla acıyor ama biraz olsun dağılıyor
Kaya13 Rose91 bende 5 haftalık hamileyim ve progestan iğnelerine devam gerçekten göbeğimde yer kalmadı artık kütür kütür ötüyor ama evladım bana tutunsun bunlarda geçecek diyorum her seferinde doktorum bacak ve koldan da yapabilirsin dedi bana ama ben hala göbekten devam ediyorum
Rose91 Kaya13 ben bacagima hic cesaret edemiyorum .. yagli bir ilacin bacaktaki agrisi felaket.. ins atlatiriz saglikla 🙏🏻
Kaya13 Rose91 bende cesaret edemedim o yüzden göbekten devam ediyorum siz ne kullanıyorsunuz ben prolutex günde 2 kere kullanıyorum
Fulyael Rose91 ben varım , iğnelerin acısını hissetmiyorum bile ben bebeğim tutundu ya çok şükür 😇 3.aya kadr da kullanılıyor iğneler . Allah kucağımza almayı da nasip etsin inşallah